søndag, november 22, 2009

Vaffler på en søndag


I dag har vi hatt besøk av Lille Àròra, mins søster og hennes mann og Mamma. Vi laget vaffler og koste oss. Vi fant ut at vi skulle forsøke å ta bilde av Àròra og Leif som vi kunne bruke til julekort. Det var lettere sagt enn gjort. Som dere ser på bildet var ikke Leif særlig samarbeidsvillig...

I går ble det tur til Kristiansand. Det ble lite julegaver, men jeg fikk handlet meg litt. Det er som vanlig vanskelig- jeg vil si umulig å gå ut fra Hansen & Co uten noe i posen! Et fint zinkfat, to zink lysestaker og disse små bokstavene flyttet inn i hjemmet på Vegga.


Zinkfatet har fått litt pynt og står på kjøkkenbordet sammen med lysestakene.

Jeg fikk også kjøpt antrekk til julebordet. Dvs. jeg kjøpte en ny bluse, så skal jeg kjøpe noen nye sko og bruke ei bukse jeg allerede har i skapet.
Men nå er det tid for Varg Veum. Håper dere alle har att en strålende helg, og er klar for en ny uke.



2 kommentarer:

Besta sa...

Fine ting du har kjøpt deg. Sannelig vanskelig å gå tomhendt ut derifra.
Likte god bordet og stolene dine:)
Ha en fin uke.
klem marilyn

Ingvild sa...

Kjempeflotte ting du har snopt deg!

Håper du får en koselig dag i dag,
Klem, I