tirsdag, april 08, 2014

Ny tapet




Den mørke veggen bak sofaen er endelig borte. Det føltes deilig å få det lyst igjen og stua virket igjen større. ( NÅR SKAL MANNEN SKJØNNE AT VI MÅ HA NYTT GULV?) Jeg beklager kvaliteten på bildene- den var heller dårlig. Karlstad så slettes ikke ut som Karlstad!


Tapetet er lysegrått med stjerner og kommer dessverre ikke til sin rett her på bildet. Jeg fant det på IKEA av alle plass, til den nette summen av 49 kroner rullen. Knallfornøyd.


Er det flere enn meg som nyter våren? Forrige uke var jeg hos en osteopat og jeg må bare si at jeg har ikke hatt så mye energi på evigheter som jeg fikk etter denne timen. Om det skyldes Osteopaten eller det flotte vårværet vi hadde et par dager er jeg enda litt usikker på. Herlig er det i hvert fall, og med drillen til Pappa har jeg fått skrudd opp og skrudd ned ting og tang fra vegger.
 
 
                                                                   DIY betongdiamant




2 kommentarer:

sjarmerende kusiner sa...

Har de virkelig tapet på IKEA???
Da må jeg ta en tur dit snart :-) den så kjempefin ut!
God tirsdag!

Anonym sa...

Wow tapet på IKEA?er så lenge siden eg har vært på Ikea,får ta det når me skal ned i konfirmasjon i mai:)
blei så fint hos deg:))

Fine kveld til deg❤️
Klem fra Lillian