torsdag, november 05, 2009

Julestrømper i lange baner...


Symaskinen har rullet de siste kveldene, og julestrømper har blitt til i lange baner! Det er knall morro, men jeg gleder meg mest av alt til de skal dekoreres. Tenkte jeg skulle sy opp en del, for så å dekorere dem forskjellig.

Dere skal få se bilder av dem etterhvert. Det var så morro at kanskje det blir noen jeg kan legge ut for salg her på bloggen.

I mellomtiden kan dere kose dere med å se på bildene jeg har funnet på Better Homes. De er jo veldig Amerikanske, men fine er dem jo likevel.
Mine er nok mere nordiske om man kan kalle dem det...


4 kommentarer:

Besta sa...

Hei sann, håper du får noen til overs...jeg har vært på utkikke etter noen fine strømper...
Ha en fin kveld og kos deg med symaskinen.
Klem fra Marilyn

hjem hos linda sa...

Heia.Legg dem ut så vi får se! Har selv akkurat gjort ferdig 17 stk som er bestilt og skal leveres ... Masse morro å finne på der ja... I dag har jeg klippet noen som er i jeans stoff og i hvit lin..Skal legge de ut når jeg er ferdig jeg å....Kos deg med strømpene..Klæm Linda

M sa...

Så koselig....jeg er ikke helt klar til å tenke jul enda....vil ha høsten LITT til!!
Ha en fin fredag!
Klem,M

hjem hos linda sa...

Ikke enkelt å si pris på ting vi lager for det er jo en hel del arbeid med de!
Jeg tar 22o.- for mine!
legg dem ut så jeg får se dem og få nye ideer.....Ønsker deg en kreativ helg...Klæm Linda