torsdag, januar 23, 2014

Danser mot vår


Ute snør det fante-kjerringer ( sørlandsk uttrykk?) Jeg synes det er helt til å grine av og blir helt satt ut av dette været. Jeg likte mye bedre desember da vi knapt hadde en eneste minus grad. Vi er heldigvis snart ferdig med januar. Jeg vil mye heller dans mot vår- elsker våren og synes det er den beste tiden på året.

I mellomtiden får en kose seg som best en kan inne. Jeg ser at veldig mange har egeninnført kjøpestopp for tiden. Det synes jeg er en uting! For meg begrenser innkjøpene seg ganske naturlig siden jeg er permittert og lever på halv lønn for tiden. Men hvorfor i huleste skal man ikke kose seg som best en kan i disse ekle månedene. Og den som sier at hun ikke blir lykkelig av å kjøpe litt nytt- hun tror jeg lyver! Hi-hi det var dagens hjertesukk fra denne kanten.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Skjønner deg godt men det som er herlig er at me snart er kvitt januar,lengter til lysere tider og varmere:)
Her er det ikkje snø men kaldt så ikkje fristende å gå ut,fryser sånt..,
Noko nytt er alltid kjekkt!

Ønsker deg ei fine helg❤️
Klem fra Lillian

Anonym sa...

God kveld , Yvonne det er veldig koselig å lese bloggen din.Jeg måtte inn å se om det var noe nytt i dag, har tenkt på deg:) klem Elin