mandag, november 09, 2009

Drøm søtt...



Fant en ny nettside i dag Cottage Chic, de hadde utrolig mange fine bilder av nydelige senger og sengetøy. Til tross for at $ er lav var det ganske stive priser. Men det er jo alltid lov å drømme...



Flere av dere har bedt meg legge ut bilder av julestrømpene jeg holder på å sy. Det skal jeg gjøre etterhvert. I helgen har jeg bestilt masse fine bånd og perler hos Stoff og stil som jeg skal pynte med.


Frem til det kommer pakke i posten har jeg planer om å sy enda flere, og nye ideer popper stadig opp i hodet. Tenkte at jeg skulle sy noen helt hvite i dag. Da er jo pynte mulighetene ubegrensede.



Det ser ikke ut til at jeg er alene om å bruke fritiden min på julestrømper. Det er morro å se rundt på andre blogger hva dere gjør og få ideer, samtidig vil jeg ha mitt eget preg på strømpene, slik at de blir mine på en måte.




Det er vanskelig å ikke bli inspirert av Tone Finnanger og alt det fine hun syr. Jeg tror nok ikke at mine blir like fine som hennes, men jeg kan sitte i timesvis og se på alt det fine hun får til.
I mellomtiden ønsker jeg dere alle en riktig fin uke.

2 kommentarer:

ingvild sa...

Det var herlige senger :D

Hos Camilla sa...

Herlige inspirerernde bilder...
Takk for hyggelig hilsen på bloggen min og avstemning til giveaway'n. Ang takess - det hadde jeg også, men så bestemte vi oss for å legge på 6mm "rehabgips" oppe på platene, og med litt sparkel og maling, voila, vakre glatte tak med rosetter. Se under "belysning" på bloggen min www.brabo.no, alle takene der har takplater under rehabgipsen. Ikke er det dyrt heller :-)