torsdag, november 26, 2009

En sånn kunne jeg hatt...

En helt normal torsdagsformiddag. Et helt normalt grått trist vær ute... Da er det greit å kunne få litt inspirasjon fra det store nettet!


En slik gammel ovn skulle jeg ikke ha takket nei til. Ganske sikker på at jeg skulle ha funnet en grei plass til den.







Denne klokken drømmer jeg om å få ha på kjøkkenet mitt. Tapeten har jeg faktisk vurdert å ha på kjøkkenet, men er redd for at det ville ha blitt litt for mye. Kanskje bare den ene veggen!?! eller kanskje jeg kunne bruke den på soverommet...

Det nærmer seg helg igjen jenter. På søndag er det første søndag i advent. Mannen og jeg skal på kino ( du tror det ikke før du får se det!) Men først skal jeg bruke dagen på å begynne sånn smått å pynte til jul.

Alle bilder er lånt fra Sköna Hem.

2 kommentarer:

Hege sa...

Tusen takk, jeg hadde rett og slett gitt opp å komme med mine hint.. hehe.. tenkte at jeg ville jo ikke at han skulle gjøre det bare fordi jeg ville det..! Men så igår.. så slo han til gitt! Aldri vært veldig romantisk heller.. så jeg vet ikke hva som gikk av han!Men men.. koselig var det!
Lykke til med å få mannen din på gode tanker :)
Klem Hege

Ingvild sa...

Nydelige bilder!
Likte spesielt klokken;) - Tapeten var kul, men tror jeg ville valgt brystpanel til ellers tror jeg den blir i voldsomste laget, men så er jeg endel mønsteralergisk også da!
Ha en fin dag,
I