fredag, november 20, 2009

Inne Helg




Denne helgen tror jeg blir en innehelg! Det regner og regner og regner og det ser ut til at det aldri vil ta slutt.
Jeg har nå bestilt time i vakumeringsmaskinen i kjøttavdelingen på Mega. Det er den eneste måten å holde seg tørr på i disse tider. Jeg har også kjøpt meg svømmeføtter og snorkel som jeg kan bruke til og fra bilen.

I kveld er det klubb for nålens hvile. Skal bli deilig med en jentekveld. Høre hvordan de andre har hatt det siden sist.

Jeg foreslo for Mannen at vi kanskje kunne ta en tur til IKEA i morgen. For å si det sånn- han var ikke akkurat overbegeistret og jeg fikk vel egentlig ikke noe bekreftende svar. Så vi får se hva det blir til. Jeg blir litt rastløs i dette været. Det finnes av og til grenser for hvor mye en kan sitte inne og brenne stearinlys og stirre i peisen. ( nå har ikke jeg peis- bare en vedovn!) Kankje jeg skal ta meg en tur til Kristiansad og begynne på litt julegaver...
Ønsker deg ihvertfall en riktig god helg om det regner eller snør.



2 kommentarer:

Besta sa...

Ja vi kunne sannelig trenge både snorkel og dykkerdrakt:) Håper på bedre vær i morgen.
Ha en god helg..
klem fra marilyn

Ingvild sa...

Heisann.
Nydelig kremmerhus - og bloggen din virker koselig!

Håper du holder ut i uværet-og at dere kommer dere avgårde til ikea!

Uansett så må du ha en flott helg,
klem, Ingvild