mandag, april 14, 2014

Påskegodt er ikke bare påskegodt





På turen vi hadde til København for noen uker siden, hadde jeg et par "ærender" Et av dem var et besøk til Summerbird. Jeg hadde gledet meg til å se alle de fine påskeeggene. Joda, smake også selvfølgelig, men faktisk mest se. For et syn, sier jeg bare. De lekreste påskeegg i sjokolade.
 
 

Årets nyhet var dette sølvegget som var fylt med lekkerbiskener. Det er selvfølgelig utsolgt for lenge siden, men du skulle ha sett. 
 
 
 Jeg kjøpte ikke med hjem sølvegget, det kostet noen hundrelapper mer enn jeg var villig til å gi for påskesjokoladen. Men jeg fikk med hjem noen av dem til å putte i munnen. De ble gjemt etter alle kunstens regler så fort de kom i hus, slik at ikke mannen skal finne dem før de skal på bordet og pynte/spises til påske.
 
 
 
PS. Dette innlegget er ikke sponset- kun til nytelse :)
Fin påske til dere alle sammen.


Ingen kommentarer: