lørdag, november 28, 2009

Klar for julebordsesong... H

Her om dagen var jeg en tur i Mandal sånn i fullfart etter jobb. Olivia´s hus hadde tatt frem masse fin julepynt. Jeg kjøpte noen små sølvstjerner og denne hvite krukken. Egentlig ville jeg ha hatt flere, men dette var den siste hun hadde igjen. Her har den fått noen lerkekvister og står å pynter i stua.


Det jeg egentlig skulle til Mandal for var for å se om jeg kunne finne noen fine sko til julebordet. La meg si det slik at det stod ikke på det. De har så utrolig mange fine sko der! Ekspeditøren er et kapittel for seg selv- men verdens hyggeligste og hjelpsomme- og det er jo det viktigste. Jeg var veldig i tvil om hvilke jeg skulle ta. Likte jo selvfølgelig de som var aller dyrest best. Senere på kvleden skulle de ha 20-40 % på hele butikken, det visste ikke jeg, men da ekspeditøren fortalte at jeg kunne få det nå- så slo jeg til og kjøpte de jeg hadde allermest lyst på.
Sorte (veldig) høye lakksko med kilehæl og åpen tå. Jeg synes de var så ellegante. Og selv om de er veldig høye var de ikke så ille å gå på siden det er kilehæl. Jeg er ikke sikker på om jeg klarer å holde dem på meg hele kvelden. Og en skal ikke se bort fra at jeg på slutten må ta heisen ned fra "Brisen" og like inn i taxien- men det kan jo også være av helt andre grunner enn skoa...
Ønsker dere alle en fortsatt flott helg. I morgen er det pynting til advent og kino på menyen.
Gleder meg til å se hvordan dere har pyntet.

4 kommentarer:

Ingvild sa...

Lekre sko!

Ha en flott kveld,
klem, I

Besta sa...

Vet akkurat hvor du har vært og kjøpt sko, de var lekre.
kos deg på julebord, vi skal på fest.
klem fra marilyn

Joy sa...

Hej, så mysig blogg du har- och så mycket fint du visar fram här!
Lägger till mig som följare och så får du gärna kika inom hos mig!
Kramar Joy

fru Dyregod sa...

Ooh, for noen lekre sko!
Vi har forresten et lerketre i hagen, og nå har jeg tatt inn kvister og satt i vann for å forsøke å drive dem frem. Og det ser ut til å gå, for nå er det bittesmå lysegrønne knopper på dem.