tirsdag, november 24, 2009

1 måned igjen...

Tenk dere, i dag er det 1 mnd igjen til julaften. Det går ustyrtelig fort. Å fy av meg så mye jeg skal rekke på denne måneden! En ting som er helt sikkert er at jeg må til IKEA for å kjøpe spisebord. Kan jo ikke akkurat tilby gjestene våre å sitte på gulvet og spise kalkun og stuffing!!! Kjøkkenbordet vårt er ikke stort nok til oss alle, og det er jo ikke koselig å spise på omgang...

Jepp, har enda planer om å få ferdig trappa opp til loftet før jula setter inn for alvor. Jeg har bare et problem- jeg kan ikke finne den tapeten som jeg vil ha i ganga. Jeg har et bilde av den i hodet og jeg er temmelig sikker på at jeg har sett bilde av den et sted, men kan altså ikke finne den igjen i tapetbøkene. Den skal være hvit og grå, matte striper. Er det noen av dere som har sett en slik tapet noe sted?
Kanskje jeg må gå bort fra dette og bare male gangen i den gråfargen jeg har i hodet. Jeg vet at jeg kan male striper, men det er jo et stort arbeid, som jeg ikke ønsker å sette i gang- er så redd for at det ikke skal bli pent.
Det er på tide å rote frem adventstakene. Jeg har opp til flere fordi jeg ikke kan klare å velge bare èn. Det er ikke alltid at jeg bruker dem alle, men et par må jeg ha. I fjor kjøpte jeg også stjerne- det hadde jeg aldri hatt før, men jeg husker at vi hadde en hjemme da jeg var liten. Dette var på 70 tallet så den var som seg hør og bør orange!!! Helt utenkelig å ha i vinduet i dag. Men da jeg fant Hersdal's hvite i fjor da ble det altså stjerne på oss også.
Ønsker dere alle en fortsatt flott uke

3 kommentarer:

Romantiske Stinemor sa...

ÅÅ så utrolig nydelige bilder du viser:-) Virkelig flott! Ja nå er det bare å glede seg til jul:-) Håper du får en fin dag videre..klem Stine...:-)

Anonym sa...

Helt enig med Romantiske Stinemor lekre bilder du viser.. skikkelig koselige.
Ville iallfall ALDRI ha malt striper, dersom du ikke er maler da,..

Ingvild sa...

Nydelige bilder du viser i dag, selv om jeg kjenner at jeg kaldsvetter litt med tanken på alt jeg skal rekke på den lille mnd.

Jeg er enig med cosmos om at jeg ALDRI ville malt striper, selv om du er nøye på maskeringsjobben hender det at malingen flyter litt ut alikevel!

Har sett endel stripete tapeter i det siste, men tror ikke jeg har sett en grå! Gir en lyd hvis jeg finner noe siden jeg stort sett sitter med hodet i tapetbøkene!

Ha en fin kveld,
klem, i