mandag, november 16, 2009

Ustylet Julestrømper

Upsy daisi! Her kom bildet feil vei gitt. Vel- denne strømpen er sydd i hvit lin, med lyseblå stripet for.
Denne hvite linstrømpen har fått smårutet lyserosa og hvitt for.
Lyseblått og hvitt Tilda stoff med hvitt bommulsfor
Babyblå og hvitsmårutet med hvitt for
Lyseblå striper med hvitt for
Kaki og hvitstripet bommul med lin for
New Hampshire inspirert- Mørkeblå bunn med hvite stjerner og hvitt for.


I kveld rigget jeg meg til med broderings vidunderet mitt og skulle brodere på strømpene jeg har sydd. Kan du allerede nå merke en viss håpløs irritasjon?
Vel, det gikk ikke helt etter planen. Nå har jo ikke jeg verdens mest erfaring på vidunderet enda, men etter en time gav jeg opp. Tror jeg må ta meg en tur til Martha slik at hun kan vise meg litt- før vidunderet havner i veggen!!!
Derfor viser jeg dere nå noen av strømpene USTYLET! Hva synes dere så langt?

3 kommentarer:

hjem hos linda sa...

Kjempe fine strømper du har laget! Jeg bruker å sy på otiv før jeg syr de sammen for det er lettere å sy på motiv da!
Lykke til videre!
Klæm Linda

Crinoline sa...

Strømpene du har sydd er fine.Jeg pleier å brodere motiv før jeg syr sammen strømpen også.Håper du får orden på vidunderet.Jeg har ikke,så jeg broderer for hånd.

Hege sa...

Stilige, imponert:)
Jeg likte de 2 siste "ustylet" også jeg.. spess den siste :)
Klem Hege