fredag, november 13, 2009

Det er Fredda og helg !


( Bilder fra Robin Stubbert)
Endelig er det fredag igjen og helg. Ukene bare flyr avsted og det miner meg om at vi nærmer oss stygt fort jul. Har jeg kjøpt første julegave enda? Nope!!! Men hvert eneste år tenker jeg at jeg skal være tidligere ute i år enn hva jeg var i fjor.

I dag reiser mannen til Stavanger for å spille bridge hele helgen lang, så Leif og jeg blir hjemme alene. I kveld får vi fint besøk fra Byen og det gleder vi oss til. Da skal vi kose oss og kjase en hel masse.

Men før jeg kommer så langt skal jeg innom på posten og hente pakken fra Stoff og Stil som kom i går. En skal ikke se bort fra at helgen blir inntatt forrand symaskinen. Jeg har 10 julestrømper som skal pyntes og har planer om å sy noen til. Forhåpentligvis får jeg lagt ut bilder iløpet av helgen.
Ha en flott helg jenter :)

2 kommentarer:

@afjo72 sa...

God helg også til deg :o))

Besta sa...

Høres ut som en flott helg, kos deg.
Jeg er rett som det er på Nico også, men det
er lite nytt de har fått inn i dat siste.
Takk for tipset om nettsiden, den skal jeg sjekke ut.
klem fra marilyn