mandag, juli 20, 2009

Baderomsinnredning


Baderomsinnredningen er kommet i hus. Hadde håpet at den kom ferdig satt sammen, men det var jo å håpe på litt for mye. Den kom nemlig i flatpakket versjon! Dvs at mannen har litt av en jobb forrand seg. Ikke nok med at han må skru den sammen, han vil også komme til å ha Yvonne dinglende over seg for å se at alt blir gjort riktig, orndtlig og ikke minst at det utøves forsiktighet... Tenker han gleder seg hihi. Det skal være et høyskap på hver siden av vasken, og speilen har jeg valgt bort.

Ellers går det stadig fremover. I dag er eletrikker å legger varmekabler på vaskerom og bad, så nå er det snart klart for fliselegging. Loftet er snart ferdig isolert og klart for å sette opp vegger.
I går rev vi ned kjøkkeninnredningen og plutselig virket kjøkkenet litt større- enn så lenge...
Det nye kjøkkenet kommer på fredag, men det ser ikke ut til at kjøkkenet er klart for at vi kan sette den opp da. Det begynner å bli lite lagringsplass ledig- så jeg krysser fingrer for fint vær...

6 kommentarer:

ralfefarfars paradis sa...

Nydelig innredning- liker den klassiske stilen;) Skal du ikke haspeil over- eller har du noe på lur;)
Ha en fin dag!

MariMaja sa...

Skikkelig flott baderomsinnredning!
Klem fra Maja

Anonym sa...

Hei!
For en fin innredning! Akkurat sånn jeg ser etter. Hvor har du fått tak i den? Ha en fin kveld!

Mette

Marit ♥♥♥ sa...

Så nydelig innredning! Kan jeg spør hvilket merke det er/leverandør?

Ha en fin kveld!

Unknown sa...

Nei, fikk ikke til å legge meg til som følger hos deg. Hele den rubrikken for å legge seg til var borte. Det står bare overskriften :( Bedre lykke neste gang. Ta tren innom meg så jeg vet å finne deg i blogglandia:) Klem

Astrid3 sa...

Kjempe fin baderomsinnredning! Kjempe interessant og morsom blogg. Jeg fikk nemlig min CHROME 120 CENTIMETER C ikke i flatpakket versjon, men i stor bokspakket versjon, den var helt sammensatt. Takk for at du delte denne bloggen med meg og resten av folket. :-) :-)