mandag, desember 30, 2013

Long time no see- det går mot nytt år




 Håper dere alle har hatt en fin jul sammen med nære og kjære. Det går lengre og lengre tid mellom hver gang jeg legger inn bilder og noen ord herfra. Alt er blitt så mye enklere med IG, ikke minst er det tidsbesparende.
Her kommer i hvert fall noen julebilder fra meg. Bildet over er fra årets julepynt produksjon. Stjerner i fleng :)

 En gammel kjelke som jeg har satt opp på veggen ute på trappa. Fungerer som ei hylle :)
Benken jeg før hadde inne ved spisebordet er nå flyttet ut.
 Blir dessverre ingen bilder av juletreet mitt i år. Jeg er normalt ganske nøye på treet. Men i år fikk jeg det for meg at det er galskap og betale syvhundre kroner for et tre som skal stå inne i ei uke. Joda jeg vet at der finnes billigere tre, men ikke det treet som jeg vil ha... Vel vi har en hel skog å ta av, og det ble bestemt at vi skulle finne ei furu. MEN i en hel skog fantes der ikke ett eneste tre som var fint!
Enden på visa ble toppen av ei furu. Jeg orker ikke si mer. Trenden om at jo styggere jo bedre- inn med ikke perfekt tre- så stygt at det er fint. Funker ikke for meg- og skal ikke skje igjen.

 Hjemmelaget julegodter ble heldigvis bedre. Røde seigmenner og grønne marsipanjuletrær. Trærne var det enkleste i hele verden med former fra IKEA.

Der er blitt en del stjerner i heimen i løpet av adventstiden. Det er nesten så jeg ikke har lyst til å ta dem bort etter jul. Men da vil det jo ikke bli gøy å ta dem frem igjen til neste år, så de havner nok sammen med resten av julepynten på loftet. Lyslenken er jeg også litt i tvil om jeg skal la bli hengende. En liten stund i hvert fall :)

Vil gjerne takke alle mine lesere for året som er gått. For min del har det inneholdt både gode og vonde ting. Det er vel slik livet skal være, selv om en godt kunne ha unnvært deler av det. Jeg ønsker dere alle et riktig godt nytt år i 2014, måtte alle dine drømmer bli sanne :)


8 kommentarer:

Anonym sa...

Ønsker deg en flott nyttårskveld og en fin overgang til det nye året. Håper vi sees i 2014, Knuseklemmer fra meg og gemalen :-)

Anonym sa...

Hei Yvonne. Koselig å lese det du skriver. Flink er du. Ikke juletre her heller. Så fint allt,men den utekrogen din. Ja Ett godt nyttår til deg.

Anonym sa...

Håper jula har vært fin,eg er glad den er over eg og ser virkelig fram til et nytt år:))håper det nye året bringer mange gleder til deg,livet er ikkje alltid lett og mange ting møter ein på vegen og skulle gjerne ønskt her og at livet gjekk på skinner heile tida...❤️

God klem fra Lillian

Barkeblikk sa...

Godt nytt år til deg. De stjernene på første bildet lagde jeg i fjor, og som jeg knota for å få det til :) Kjempe fine når man først får dreisen på det da ;-) Håper du får en flott helg og takk for titten. Klem fra Monica.

Unknown sa...

Spenstig nettside du har. Jeg blir imponert. Ta gjerne en titt på nettsiden min om

Unknown sa...

Spenstig nettside du har. Jeg blir imponert. Ta gjerne en titt på nettsiden min om tapet Fortsatt fin dag =)

Anonym sa...

It's a shame you don't have a donate button! I'd definitely donate to
this outstanding blog! I guess for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.

I look forward to fresh updates and will share this blog with my Facebook group.

Talk soon!

My web-site: visit this page (en.wikipedia.org)

carolinemack sa...

The muscle burn and pump are a function of high rep ranges, where a bodybuilder uses lower weight in order to fail using a much higher number of repetitions, which causes the muscles to fatigue in a far different way than with higher weight and lower reps. http://shredhdxabout.com/muscle-hd/