onsdag, juli 29, 2009

Livet før og livet etter...


Spør om jeg begynner og bli klar for at de skal bli ferdige i huset!?! Jeg beklager at jeg har vært fraværende i noen dager. Det skyldes ene og alene hard jobbing. Mandag var jeg i Kristiansand for og hente flisene som vi fikk for lite. Jeg hadde heldigvis ringt og blitt lovet at de skulle legge dem av for meg... Vel det ble bomtur fordi de var tomme for flisene og ingen i hele verden kunne huske at de hadde snakket med meg på telefonen TYPISK! Så ble det i stedet en tur på Sørlandssenteret- det skulle vise seg å være veldig langt i fra noen genistrek. Fordi at det var et elendig vær hadde alle de tusen som egentlig hadde tenkt seg i dyreparken i stedet tatt med seg alle unger som kunne krype og gå på sørlandssenteret denne dagen. Å HUTTETU!
Ikke nok med det- mens vi gikk i kø rundt hver en reol- så ringer de fra IKEA og sier at nå er de på vei med kjøkkenet mitt. Det kjøkkenet som egentlig skulle ha vært levert på fredag, men som ikke var noe problem å få utsatt levering på i en uke... Nå har vi altså skrudd kjøkken i to dager. Dvs. jeg kan ikke akkurat påberope meg å ha skrudd så veldig... Jeg har sammen med lillesøster skrudd sammen de 14 skuffene som skal inn. Resten har mannen skrudd sammen.
Aner noen en viss frustrasjon som er i full komming her? Joda det stemmer nok det. Jeg begynner å bli veldig klar for å kunne se enden i tunnellen, men det ser desverre ut til at der er et par svinger til før den blir synlig gitt....
I mellomtiden får jeg bare henge med og ønske dere alle en fortsatt fin sommer.

5 kommentarer:

MariMaja sa...

Oj, ja frustrasjonen skjønner jeg godt!
Ting går liksom ikke helt på skinner alltid;)
Lykke til videre med huset;)
Natta

ralfefarfars paradis sa...

Hold ut, hold ut!! Det blir såå bra tilslutt;) Håper ting begynner å falle mer på plass nå;)

Prinsesse Elin sa...

Hold ut. Det er forresten ikke noe annet å gjøre men det hjelper å si det til seg selv. Gled deg til resultatet.
Kos deg videre å ikke gå å irritere deg over ting som ikke kan gjøres noe med:)

Masse gode klemmer fra Elin:O)

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei Søte deg!
Hoihoi, det har virkelig ikke vært noe å si på deres innsats siste dagene! Gleder meg virkelig til å se resultatene etter alt arbeidet dere legger ned :-)

Håper du får en fin fredag og en fin helg!
Klem J

Margrethes hus og hage sa...

Du verden så kjedelig med flisebutikken som ikke hadde det de hadde lovet... Sånt kan man bli frustrert av! Sørlandssenteret en regndag i juli er strevsom :)

Kjøkkenet deres blir helt sikkert kjempekoselig! Men det er mye jobb å montere... For bare noen mnd. siden installerte vi kjøkken. Glad det er over!

Hilsen Margrethe