tirsdag, juli 21, 2009

Min første award...

Jeg har fått min første award! Den fikk jeg fra Maja Du kan ta en titt på den fine bloggen hennes her
Maja har sendt meg beskjed om awarden for noen dager siden, og jeg ble så glad. Jeg beklager at jeg er litt treg med å vise det, men dagene består stortsett i jobb og hus for tiden. I dag skal mannen skru baderomsinnredning- det blir spennende.
Hmm- 70% på Kid- var det på hele butikken, tro? Må høre etter neste gang reklamen kommer på radioen. Kanskje Golfen må ha seg en tur til Kristiansand en av dagene...
Vel, det ble litt avsporing her- tilbake til awarden. Jeg tror veldig mange har fått den, så fra meg går den til dere alle sammen- ingen nevnt- ingen glemt.


3 kommentarer:

Tomines hjem sa...

hoho... jammen er du flink.. hoho.. takk gud for jorid.. hun er god å ha ja... tusen takk og lykke til!! ha en fin fin dag.. vi skal på shopping i storbyen og glær oss!!!

ralfefarfars paradis sa...

Gratulerer så mye;)
Nå får vi se om det bir bytur på deg da, hørtes utrolig ut med 70 % på hele butikken,oioi..ja jeg bor som sagt ikke i nærheten engang;)

Marilyn sa...

Gratulerer med award, det er bra. Baderomsrinredningen var lekker. Tenker du får det fint. Pusser dere opp hele huset?
Ha en fin dag, selv om det regner.
Klem Marilyn