tirsdag, juli 14, 2009

1.utfordring...



Jeg hadde riktignok ikke regnet med at oppussingsprosjektet vårt skulle gå knirkefritt, men at 1.problem skulle dukke opp allerede etter dag 1, vel det var litt tidlig

De to nye vinduene som skal inn vil vi ikke kunne få før om ca 5 uker fordi de må bestilles. Ikke fritt for at jeg hoppet i stolen da damen på Monter kom med den "glad" nyheten gitt!

Har nå ringt rundt til hele sørlandet for å se om noen kan ha disse vinduene på lager. Det skal sies at alle jeg ringte var utrolig behjelpelige, men ingen hadde dem på lager. Helt til jeg fant noe som heter M3, som ligger i Vennesla. De hadde dem- så nå blir det Vennesla tur på lørdag... og jeg puster lettet ut. Mens vi først er på de traktene skal vi også se om vi kan få kjøpt fliser til badet. Kanskje vi kan få med oss baderomsinnredningen også...


3 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei!
Så kjedelig med vinduene da, men flaks at det ordnet seg. Byr seg på noen utfordringer etterhvert ja, typisk det.

Fant bloggen din sånn helt plutselig! Veldig koselig her, og kommer gjerne innom igjen!

Ha en flott tirsdag!
Klem Jorid

ralfefarfars paradis sa...

Oioi..så fint at du får tak i dem, skummelt med disse bestillingsvarene når man har håndverkere som skal i arbeid;) Ha en fin kveld- og god tur til Vennesla;)

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Yvonne! Takk for hyggelig hilsen:) Den settes stor pris på! Ja, det var flott å se det ville og vakre landskapet på Island, ikke bare dette øde og gudsforlatte stedet;)

Huff, håper alt ordner seg ... Lykke til videre med oppussingsprosjektet!! Ha en fortsatt strålende sommer!!

Klem Anette:)