mandag, juli 13, 2009

Hammer og sag.... eller brekkjern!

I dag skjer det endelig ting i heimen. Arbeiderne er på plass og er i gang med riving. Blir spennende og komme hjem fra jobb og se hvor langt de er kommet.
Lørdag var jeg på IKEA og fikk tegnet kjøkken. Det blir levert i slutten av måneden og da håper jeg at alt kommer på en gang... Har hørt at det kan komme litt pø om pø når det gjelder IKEA, men jeg velger å være optimist og håper på det beste. Jeg tror forresten at dersom jeg ikke hadde vært optimist for tiden, så er der fare for at jeg hadde fått ett eller annet posttraumatisk stresssyndrom...
Nåvel- kjøkkenet ble så og si akkurat sånn som jeg ville ha det. Hadde jo egentlig tenkt at jeg skulle vise det til mannen før jeg bestilte, bare for å høre at han også var enig. Men det ble plutselig ikke noe... Jaja, han fikk jo se tegningen da jeg kom hjem... og alle var enig i at det hadde vært en fin tur!
Skulle egentlig vise dere litt bilder, men Ikea er ikke så gem på å la meg kopiere bildet deres, så det ser desverre ut til å utgå. Men jeg lover å ta litt bilder etterhvert fra heimen og vise dere.
Ha en flott uke jenter

Å fytti- tror det ble endel og/å feil her....

2 kommentarer:

MariMaja sa...

Å så gøy med nytt kjøkken!
Gleder meg til å se hvordan det blir;)
Klem fra Maja

fru Dyregod sa...

Nå er kjøkkenet mitt oppe. Mangler bare å montere skapdører - og en skuffefront jeg glemte å ta med fra Ikea.