onsdag, juni 03, 2009

Herlige Burleigh

Nå har jeg hatt det samme serviset på kjøkkenet i snart ti år og synes det begynner å bli på høy tid med et nytt. Der finnes jo utrolig mye fint på markedet, og jeg hadde egentlig bestemt meg for at jeg skulle ha et som var helt hvitt. Det var helt til jeg surfet innom denne dama, og ble hekta på Asiatic Pheasants, med Victorian chintz som en god nummer to.
(bildene er hentet fra Burleigs nettside.)
Egentlig var de slettes ikke så dyre heller. Det er nå jeg skulle ønske at jeg fikk igjen masse på skatten- da hadde det nemlig ikke blitt silikon i tatti- men nytt servise! Jeg får sette det på ønskelista fremover. En ting som er helt sikkert er at jeg gleder meg til neste gang jeg skal forbi Arendal. Da skal jeg avlegge Frøken Olsen et besøk...
Må si tusen takk for alle kommentarene dere har lagt igjen i trekningen min. Det er enda noen dager igjen til den heldige vinner blir trukket så det er bare å hive seg på.
I dag skal jeg hente Sessa i barnehagen, det er alltid stas. Tror jammen meg at vi skal kjøpe is og kose oss på vei hjem.
Tuddilu Yvonne



2 kommentarer:

ralfefarfars paradis sa...

Synes også dette serviset er nydelig..har bestilt meg tallerkenhylle..og når den kommer må jeg jo nesten ha noe i den..ikke sant??
Tror det er mange her inne som ønsker seg noe fra dette serviset..
Ha en fin dag!!

Tomines hjem sa...

Hei hopp, og tusen takk for hilsen.. Ikke dumt det der å fylle bilen med smått og stort, da blir det jo noen tusen mva fritt da!! Takk for tipset, og FOR et nydelig service du hadde bilde av... Love it!!
Tomines hjem