torsdag, juni 18, 2009

Finn et strå og træ dom på...

Akkurat det å træ dom på et strå har ikke jeg tid til før de havner i magen min! Hva er vel som den første kurven med norske, nyplukka jordbær! Sitter på kontoret og nyter denne kurven, mens jeg selvfølgelig jobber- ingen slinger i valsen her... De er så søte og gode, at det blir nok ikke lenge kurven holder. Jeg håper ikke det kommer noen innom kontoret, fordi da må jeg jo for skamskyld spandere...
I ettermiddag skal vi rydde på lageret på jobb, og grille. Jeg har nettopp vært og handlet, og det var på vei fra butikken at jeg fikk kjøpte meg jordbær.
Ha en flott dag, dere.
Tuddilu Yvonne

6 kommentarer:

Linda sa...

Norske jordbær er de beste!
Gleder meg til sesongen er i gang for fult!

Ha en super helg!
Klem fra Linda

Nina sa...

Jammi! ;))

MariMaja sa...

Deilig med jordbær...nam, nam, nam;)
Klem fra Maja

Lotta sa...

Hei hei!Kjempe kos og fin blogg du har!Ja endelig har de norske jordbæra kommet..nydelige! Klem fra Lotta:)

Løvetann sa...

Trur du er først ute med jordbær. Nå har det jo vært veldig mye rosa peoner rundt på bloggene så det skal det bli deilig med knallrøde jorbær. Har ikke funnet norske jordbær i butikken enda men gleder meg veeeldig.
God helg til deg!

ralfefarfars paradis sa...

Heldiggris!!! Har såååå lyst på norske jordbær..finnes ikke bedre!! God helg til deg!!