onsdag, desember 01, 2010


I disse førjulstider dukker det stadig opp nydelige bilder fra nydelige hjem. Til inspirasjon og frustrasjon! Mest inspirasjopn heldigvis, men jeg innrømmer at jeg synes mye er så fint at jeg gjerne skulle hatt det slik i mitt eget hjem også. Mange ganger er det bare ikke mulig å få til og da må man kanskje lage sin egen lillle vri på ting og tang. Men det er vel det som gjør det til et hjem.

Disse kransene som går igjen på bildene jeg har lånt fra Skøna Hem vil jeg også ha på kjøkkenet mitt. Så må nok avsted å kjøpe flere halm kranser.


Det har blitt lite bilder fra heimen i det siste. Mye å gjøre på jobb for tiden og da er ofte batteriene helt utladet når en kommer hjem, og sofa og TV er det eneste som frister.


Men adventstaken og julestjerna kom fra hos oss også på søndag. Jeg fikk også laget to dørkranser. En til lillesøster og en til meg selv. Lillesøster var storveis fornøyd med den hun fikk, og det varmer selvfølgelig storesøsters hjerte.


I dag har jeg planer om å sitte klistra i symaskinen. Har flere julestrømper som må bli ferdig. Så har jeg begynt på en tunika og som om ikke det er nok har jeg også klippet til en jakke som skal syes- alt før jul!
Jepp- må bare henge i !!!




1 kommentar:

Anonym sa...

Hei skjønne du :)

Føler et stikk av dårlig samvittighet når det kommer til de julestrømpene.... Håper ikke du blir helt knekt av all denne jobbinga !
Tenker N ble fornøyd med kransen !
Ser deg snart
Klem fra Renate
PS! Vi kommer ikke til å gå i svingen, har rett og slett ikke så lyst rett etter jobb midt i uka ;)