onsdag, november 24, 2010

Utro med Halvor Bakke...


Som jeg skrev tidligere benyttet jeg meg av tilbudet da IKEA hadde halv pris på sofatrekk. Jeg byttet fra hvitt til grått. Guri malla så mørk stua ble!!! Jeg var slettes ikke fornøyd og det var like før jeg dro frem det ekstra hvite jeg har liggende på lur, bare sånn helt for sikkerhetsskyld. Mannen derimot var strålende fornøyd, og det gjorde meg om mulig enda litt mer sur. Jeg må på den andre siden innrømme at dette kan bli utrolig praktisk, både med hensyn til en mann og en liten niese som svinser rundt og jeg sier ikke mer...
Det hjalp litt med et par hvite puter, heldigvis.

MEN! Så skjedde en liten åpenbaring! På Fargerike i lille Lyngdal by har de tatt inn designet til selveste Halvor Bakke- interiør-guru på høyt plan i Norge. Han har som noen kanskje vet skapt sin egen kolleksjon både med interiør produkter og nå også tapeter i samarbeid med Fargerike.
En av disse putene ble med hjem på lån fra den ene dagen til den andre. Jeg var veldig usikker fordi den var jo mørk! og egentlig hadde jeg jo bare dagen før fått nok mørke i stua mi
( kremt: stua vår) men jeg falt bare så utrolig for disse putene i resirkulert ull. jeg føler enda at jeg er litt utro mot stilen hvit, men på den andre siden ser jeg jo at de kan godt blandes med hvitt.


Så nå har jeg altså et lite forhold sånn på si, om ikke til Halvor Bakke så ihvertfall til putene hans!

3 kommentarer:

Besta sa...

Jeg syntes det var nydelig, både trekket og puta:) Halvor er nok ikke så dum...
ha en fin dag.

klem fra marilyn

Anonym sa...

Synes det ble veldig fint :) Og så kan du slappe litt av når de nevnte personene er rundt ;)
Synes du er god jeg som orker mer enn en mann :))) Jeg har mer enn nok med en jeg <3

Stor klem fra meg som ble litt lei seg når jeg så at du ikke blir med på fredag :(

Aashildsvilla sa...

hei .sofaen ble fin,fint med litt kontraster.klem åshild