fredag, januar 29, 2010

Mere Garbo... Og så er det helg....


Bildene hos Garbo var til å drømme seg bort i... Jeg tror jeg kunne ha ønsket meg alt sammen.
Men dette er ikke en butikk for hvermansen. Jeg vil nok si at en burde ha ei ganske feilt lommebok for å stikke hodet inn i den butikken.

Med andre ord; jeg trenger ikke engang lukte på trappa deres.
Nåvel drømmer er heldigvis gratis. Og bildene koster heller ikke noe, så jeg får kose meg med dem. En kan jo fort få litt tips og ideer av bildene og lage sin egen lille vri i form av herming med litt billigere materialer!

Så var det helg igjen, jenter- og gutter ( dersom det er noen av dere som leser) Jeg lurer mange ganger på hvem det er som leser bloggen min. Jeg ser jo hver dag hvor mange som har vært innom- og jeg synes det er fantastisk mange som gidder å lese det jeg skriver, og dere skal vite at jeg setter utrolig pris på hver og en. Ekstra koselig hadde det vært om du la igjen noen ord, både du som har egen blogg og du som ikke har. Det går ann å legge inn kommentar som anonym...
Håper du får ei fantstisk helg. Her skinner sola og alt er deilig,selv om det er litt kaldt. Vi hadde noen snøkorn som dalte for litt siden men de jaget jeg bort igjen...

2 kommentarer:

MariMaja sa...

Heisann:)
Syns det er kjekt å lese innleggene dine:)
Drømmer er gratis og godt er det, for ellers hadde jeg vært konkurs....tjihi
Vi har hatt sludd og regn noen dager og nå er det blitt kaldere og frys på....typisk
Lengter etter våren....bare det å kunne gå med småsko....ahhhh
Vi får smøre oss med tålmodighet...ikke annet å gjøre :)
Ha en fin helg:)

AnnaJohanna sa...

Ja her var det masse fint å se på! Selv om vi ikke har råd til dette kan vi kose oss med å se på å la oss inspirere, rett og slett nyte synet! Det gjør jeg.

Fin blogg du har! Kjekt å titte innom. Klem