onsdag, januar 20, 2010

Vis verden badet ditt!



Via NIB pågår det for tiden en "vis bilder av badet ditt" ting. Veldig morro og inspirerende å se hvordan andre har det på badene sine.

Jeg, som har fått nytt bad kunne jo ha vist bilder og vært glad og fornøyd. Jeg skal vise bilder, men ikke på NIB fordi badet mangler enda både taklister og andre lister.
Jeg vurderer også om jeg skal gi veggene et ekstra strøk med maling. Jeg synes rett og slett at veggene ikke er hvite nok.
Pappa skal komme å legge silikon i hjørnene på veggplatene fordi jeg vil ikke ha list der.

Må få bestilt taklister. Tenkte at jeg skulle ha sånne som ser ut som gamle gipslister.
Baderomsinnredningen har allerede fått noen sår histen og pisten, men jeg vet ikke om jeg orker å male den enda.
Etter at vi hadde brukt dusjen i en mnd- så sprakk bunnen! Jammen meg godt at det er ti års garanti på sånne ting- fordi vår dusj har ligget innepakket på vent i 6-7 år. Men i går fikk jeg ringt Tema bad, som skulle sende ny bunn. De har forøvrig verdens hyggeligste damer som jobber der, alltid like blide...
Som dere skjønner så er ikke badet mitt egnet for bilder på NIB enda, så enn så lenge viser jeg noen bilder jeg fant på Pottery Barn.

1 kommentar:

Home and Cottage sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen vår! Og ja, jeg kan bekrefte at om alt går som vil vil og tror, så kommer det en Home&Cottage-butikk til Kristiansand i løpet av sommeren en gang. Så vi får bare krysse fingrene... :) Ha en strålende kveld!