fredag, januar 22, 2010

Gled dere Sørlandsdamer

På relativt kort tid har det poppet opp flere avdelinger av Home & Cottage butikker rundt om i landet. Jeg var raskt inne på nettsiden deres da de åpnet. Og for å si det sånn der var mye fint å hvile øynene på. Da jeg måtte på et kurs i Oslo booket jeg selvfølgelig kveldsflyet hjem igjen slik at jeg kunne rekke en tur i Bogstadveien for å besøke avdelingen deres der.

Etterhvert har det også dukket opp en egen blogg, der vi får nyheter og bilder fra butikkene.
Tusen takk til Astrid for det. Det var også Astrid som kunne fortelle at dersom alt går etter planen, og som hun sier "som vi vil" så åpner det en avdeling av Home & Cottage i Kristiansand til sommeren. Jeg er i ekstase! En skikkelig glad nyhet, og det er bare å begynne planleggingen...
Kos deg i helga- det skal jeg med besøk av Veninna mi og overnattingsbesøk av Sessa

5 kommentarer:

Besta sa...

Ja gjett om jeg gleder meg:D Spørs om lommeboka gjør det...
ha en fin helg.
klem fra marilyn

Villa von Krogh sa...

Koselig blogg du har!

Ha en fin helg. Hilsen Anine

Anonym sa...

Det var da jammen meg en god nyhet..
Blir moro..

god helg

Hege sa...

Jeg har allerede snappet det opp;) hihi..
Jeg sjekket jo sidene til produsenten i går.. men så ikke noe av kjolen da.. men idag tenkte jeg å se litt mer.. og der dukket den opp.. på salg... 3117 danske kr..!! Bare finne ut av størrelsen nå.. så bestiller jeg nok derifra :)
Jippi!
Klem Hege

Lakka sa...

Min favorittbutikk!! Har vært på 4 forskjellige nå.. hi hi.. Senest på lørdag i Porsgrunn! Blir farlig farlig å få den så nærme, men akk så morro:-) Jeg har forresten handlet mine ting i Sandefjord, det er min favoritt foreløpig:-)

Jeg så skiltet til Stoff og Stil i Sørlandsparken her om dagen! Holdt på å krasje..haha. Venter bare på en Riviera Maison butikk jeg nå. DET hadde vært stas!

Ha en fin uke! Det er så koselig å følge bloggen din:-)