mandag, februar 01, 2010

Jeg har fått slagbenk!


Jippi! I løpet av helgen har vi fått slagbenk på kjøkkenet. Ei jeg kjenner skulle selge sin, og dermed kom den inn i vårt kjøkken. Jeg har ønsket meg en slagbenk veldig lenge. Nå skal den bare få et par ludde skinn og masse puter, så tror jeg den blir veldig koselig.

Jeg hadde håpet at vi var ferdig med vinterværet og kunne se fremover mot vår. Men dengang ei. I løpet av helgen har vi fått nye 15 cm med snø, og nå begynner det igjen. Skal det ingen ende ta? Lite vi kan gjøre med det, annet enn å smøre oss med tolmodighet ser det ut til.

Ønsker dere alle en ny flott uke.

5 kommentarer:

fru Dyregod sa...

For en flott slagbenk! Det er vinter og kaldt her også; minus 22 akkurat nå. Men vi har fyr i ovnen og nytt ukeblad og sjokolade på lur.

Ingvild sa...

Så heldig du er som har fått tak i en slik flott slagbenk!
Her i bergen snør det også...MASSE! Men på en måte er det deilig, har vært en lysere vinter enn på lenge siden vi er vant til styrtregn hele året. Tenkte jeg skulle fått tak i ski i år, men siden jeg er akkurat like høy som 95% av den kvinnelige befolkningen har dette ikke vært å oppdrive enda:/

Ha en deilig keld, selv om det er snø og kaldt!

Lakka sa...

Gratulerer med nydelig slagbenk!!:-)

Ja, vi snør nesten ned her i sør, det er jammen sikkert. En smule lei av snømåking og bilruteskraping... Vi får håpe vi får en strålende sommer til gjengjeld;-)

Besta sa...

Gratulerer, den var kjempefin. Er glad jeg har planer innom hus i dag for det er ufyselig ute.
Kos deg,
klem fra marilyn

Prinsesse Elin sa...

Nydelig:) Jeg er på evig jakt og det må ære O STORE PROSJEKT. Å få en slagbenk i hus. Hvis du ser en eller vet om en så gi meg beskjed:)