torsdag, januar 07, 2010

Vil du ikke... Så skal du...


Våren skal inn i hus, selv om det er snø ute. Jeg lengte så fælt etter vår at i går trosset jeg glatt føre og kulde og gikk til blomsterhandleren og kjøpte med meg hvite tulipaner. Hjelper litt på humøret, og jeg føler at blomsterhandleren vil tjene ganske godt på meg fremover.


På butikkene i distriktet begynner de å gå tomme for brodder til isføret, så nå må vi holde tunga midt i munnen og trå forsiktig når vi ferdes rundt. Faren for å brekke en lårhals eller to er absolutt til stede.

3 kommentarer:

Besta sa...

I dag har jeg i allefall tenkt meg ut, har ikke vært i en butikk siden du så meg ute sist:)
Brodder eier jeg ikke så jeg håper det går bra med lårhalsen....
ha en fin dag.
klem fra marilyn

Mor og datter sa...

Kjempe nydelige er de :)

Romantiske Stinemor sa...

Så nydelig bilde:-) Hjelper med blomster nå, det er helt sikkert! ha en fortsatt fin dag..klem Stine:-)