fredag, august 21, 2009

God Helg




Så var det allerede helg igjen. Og vi er ei uke nærmere Snekkerenes tilbakekomst- bare ti dager igjen nå.
I dag etter jobb pakker jeg snippsekken og emigrerer til Mamma for ei natt eller to. Mannen skal pusse og sprakle vegg, og mente at jeg kunne ha godt av et døgn med komfort ( Han er jo skjønn da...)- en orntlig varm og god dusj i ro og fred. Denne uka har vi sprunget gjennom dusjen i iskaldt vann, og jeg har tenkt hver morgen at dette kan ikke være bra for helsa!!!
Jeg skal også i klubb i kveld og det gleder jeg meg stort til for det er alltid like koselig. Det eneste som er litt kjedelig er at timene flyr så fort.
Håper dere alle får en koselig og avslappene helg.

3 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Håper du får en flott helg også!

klem

Prinsesse Elin sa...

Håper du får en flott søndag. Masse klemmer fra Elin:)

Prinsesse Elin sa...

Hei hei
Jeg gleder meg enormt til å se hvordan kjøkkenet ditt har blitt og vi må få til et blogg treff på Sørlandet ( vest på Sørlandet) nå i høst. Skal treffe Marilyn fra bloggen Bestas hus en helg når det er det årlige loppiset i Flekkefjord. Hadde vært kjekt om du også kom. Klem fra Elin:)