tirsdag, august 18, 2009

Høst i luften...








Vi må vel bare innse at sommeren ikke kommer tilbake i år. Jeg hadde et håp om at siden sommermånedene har vært så elendige for oss på Sørlandet at vi skulle få noen fine sensommerdager... Det ser ut til at det løpet er kjørt...
Jeg beklager at det går lang tid mellom innleggene på bloggen for tiden. Vi har ikke nett hjemme for tiden, og det er mye å gjøre på jobb, så da sier det seg selv at det blir lite blogging. I tillegg dreier det meste seg om oppfiksing i hjemmet for tiden. Mannen sparkler og pusser til krampa tar han. Jeg håper at vi får ferdig kjøkkenet i løpet av denne uka. Så venter vi snekkerne tilbake 30. august. Det er enda nesten 14 lange dager til. Men når de endelig kommer tror jeg at jeg vil sette bånd på dem og holde dem her til de er ferdige med det de skal.
Når de er ferdige skal jeg til å tapetsere- det gleder jeg meg til. Jeg gleder meg også til å vise dere bilder av mitt nye hjem. I mellomtiden håper jeg at dere vil kose dere litt med bilder av Robin Stubbert.




1 kommentar:

Linda sa...

Så flotte bilder!
Det går nok mot høst ja!
Men koselig også da, å tenne masse lys om kvelden.
Herlig å gå i fjellet med flotte høstfarger også!
Gleder meg til å se kjøkkenet!

Ha en fin kveld!
Klem Linda