torsdag, august 06, 2009

Har du lest den?


I dag kommer den nye katalogen på nett. Noen ihuga fans har allerede hatt en snikpremiere på de amerikanske sidene. Jeg er en av disse, men har bare tittet bittelitt og gleder meg mest til jeg får papirutgaven i hendene. Alltid like spennende og se hva de har funnet på, samtidig som en håper at favorittene er med også i år.
I desember 2010 kommer det IKEA til Kristiansand- og du trenger vel ikke lure lenge på om Sørlandsfolket gleder seg... Ryktene sier at det skal bli en stor og flott butikk.


3 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Heia :)
Jeg har sett i katalogen på nett og gleder meg til å få den i postkassa :))
men noe som jeg gleder meg aller mest til, er å endelig få Ikea til Sørlandet :))

Ha en fin dag
Klem,Kari

små og store drømmer sa...

Jeg har lest den :) Fikk den hjem forrige dagen. Hihi...
Mye fint og mye av det gamle. I år er det kanskje litt for mye mørkt etter min smak, men de har vært flinke med inspirasjonsbildene i år syntes jeg :) :) Mye av nyhetene har vært i butikken en stund også ;)
Kan tenke meg det blir lykke når de åpner på Sørlandet også.
Klem klem

Lotta sa...

Hei hei kjære du!Ja jeg har;) Masse fint... Men gleder meg til papirutgaven ja..mye bedre;)
Ønsker deg en herlig helg!
Klem klem
Lotta