onsdag, august 05, 2009

Hvitevarene er bestilt

Nå er hvitevarene bestilt. Jeg bestemte meg for at jeg ville ha sort steikeovn og micro. Stål er ikke noe for meg- selv om det blir innslag av stål på kjøkkenet i form av ventilatorhette. Hvitt er jeg redd krasjer mot den hvite innredningen og dessuten kan det være greit å brekke det litt av. Så da ble det sort. Kjøleskapet og oppvaskmaskinen skal være integrert. Jeg bestilte alt i Siemens, men koketoppen og stekeovnen var gått ut, så da ble dette i Bosch. Det var faktisk mye finere.

Her ser dere bilde av vidunderet!!

I dag blir rørleggeren ferdig, elektrikkerne ble ferdig i går. Dvs de blir så ferdige at snikkerne kan sette opp veggene og legge fliser. Så må de tilbake og gjøre siste finnish. Jeg har begynt å rive ned tapeten. Noen som har noen triks på hvordan å få ned våtromstapet? Den må være limt på med et ekstraordinært eksepsjonelt godt lim. Og den som satte den opp må ha likt den så godt at han har tenkt at "denne tapeten skal aldri ned!" Tror nesten det er lettere å bare bytte platene!! Nåvel, med det har jeg vel fortalt hva jeg skal i dag etter jobb- Rive tapet

5 kommentarer:

Jeanette sa...

Hei!

Vi har også sort stekeovn og micro, stålfarget ventilatorhette og hvit innredning, det passer veldig godt sammen. Lykke til videre og "kos" deg med tapetriving:)

fru Dyregod sa...

Vi "safet" og gikk for hvite hvitevarer. Bosch kjøleskap, AEG oppvaskmaskin og Whirlpool vaskemaskin. Og så har vi Beha komfyr fra før, så her er de fleste merker representert :)
Kanskje det hjelper å fukte tapeten? Ellers tror jeg det går an å leie en maskin som damper den løs.

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei!
Det blir nok kjempeflott med svart komfyr og micro! :-) Kan bli litt mye med alt hvitt og stål er liksom ikek bestandig det som passer heller!

kribler nå for å få se hvordan det blir. Har desverre ingen anelse ang. våtromstapet :-/

Klem

ralfefarfars paradis sa...

nå er jeg spent på resultatet, for her skjer det ting;)
Ha en fin kveld;)

Prinsesse Elin sa...

Hei
Jeg har også gitt opp dette plante sttyret. Passer på å ikke kjøpe lommeboka tom på våren for jeg vet at i løpet et par måneder så er jeg ute og handler blomster igjen:)
Klem fra Elin :)