onsdag, april 08, 2009

Vår på trappa


Da var det endelig på plass litt blomster i krukkene på trappa. Vinteren har vært litt hard for eføyen, så jeg vurderer litt om jeg skal prøve å redde den, eller bare bytte den ut først som sist. Inntil videre får den stå slik- til jeg får bestemt meg.
Påske eller ikke, gul er ikke en av favorittfargene mine, så det blir ingen påskeliljer her i huset. Pinseliljer og narcisser derimot, det kan vi like. Og de skjønne blå perleblomstene de har vi allerede hatt en del av inne, men de virker desverre ikke mye lengre enn en helg inne. Ute derimot står de i en evighet. Har funnet ut at de ikke vil ha så mye vann- det ser ut til at de klarer seg med nattduggen.

Driver og zapper litt mellom kanalene i kveld, og må finne ut hvilken påskekrim jeg vil følge med på. Mannen har vært innom bibloteket og lånt med seg noen filmer. Tror egentlig vi har sett de fleste før, bortsett fra den ene. For meg var det nok å se på coveret for å bestemme meg for at denne filmen hopper jeg over!

I morgen har jeg bestilt sol og fint vær- så det er bare å vente i spenning...

Ingen kommentarer: