onsdag, april 22, 2009

På ønskelisten...

Denne føyer jeg lett til på ønskelisten min. Den er fra Jeanne d'arc living og jeg synes den er bare nydelig. Det er forresten ganske mye jeg kan tenke meg fra de to danske jentene, synes de er utrolig flinke til å få det til. Damen som driver den flotte butikken Mosters Hus ( link til siden hennes under "butikker jeg bruker lønna mi") har fortalt meg at å komme til de to danske jentene er en opplevelse som er nær opp til unik.

Apropo Mosters hus, så åpner hun i morgen sin nye butikk. Dvs hun har byttet lokaler. Hun har heldigvis ikke flyttet langt- bare inn døren ved siden av. Dette lokalet er større enn det hun har i dag. Jeg gleder meg til å se. Tar du turen til Lyngdal, vil jeg virkelig anbefale deg en tur innom henne.

I går hadde jeg siste malingsstrøk på stolen min. Nå gjenstår det bare å finne det perfekte stoffet til å trekke den om med. Til helga får jeg besøk av beste veninna mi, og vi skal på turne vestover, håper kanskje jeg finner noe jeg vil ha da. Noen som vet om et sted de har masse fine stoffer på strekningen Lyngdal- til sånn ca Sandnes?!?
Tuddilu








1 kommentar:

Anonym sa...

Hei sann..
Endelig fant jeg deg:))))
Så koselig det var hos deg.
Følger bloggen din jeg, så finner jeg deg igjen..

Klem Anita