tirsdag, november 23, 2010

Bolig Drøm

Er det nyeste bladet på markedet for interiør elskere og kom i hyllene denne uken.





Jeg har ikke nilest mitt enda, for det tar litt tid. Men jeg har bladd gjennom det og så langt er dette etter min mening et av de absolutt bedre interiørbladene som finnes i hyllene i dag. Her finnes en mengde tips og råd om hvordan en kan få ting til på egenhånd. Selvfølgelig er bladets førsteutgave spekket med JUL, men jeg må si at dersom den neste utgaven er like bra havner dette bladet fort på min "måhaliste"

Søte Anette i anetteshus åpnet hjemmet sitt i september og lot stylister og fotografer inn for å pynte huset til jul! Bildene taler for seg og er jo bare nydelige, men det var også moro og bli bedre kjent med Anette i denne reportasjen.

Jeg gleder meg til å sette med ned med bladet og bare nyte det.
Og ønsker dere selvfølgelig alle sammen en riktig flott tirsdag!




1 kommentar:

Besta sa...

Fikk kjøpt bladet i går og jeg har såvidt fått kikket i det. Men jeg må si det ser flott ut:)
Ha en fin dag.

klem fra marilyn