tirsdag, mai 15, 2012

Mobiletui





Det nærmer seg maifest og vårmarked. Jeg gru-gleder meg! Jeg gleder meg til å sette opp alt det jeg har laget sammen med "loppene" jeg har funnet frem. Men så tenker jeg- tenk om ingen vil kjøpe alt det jeg har laget...
Jaja, det blir det det blir og ferdig med det. Jeg krysser fingrene for at vi i det minste får opphold- om ikke vi kan få sol. Det er så mye triveligere og det vil selvfølgelig bli mere folk ute i gatene og på rådhusplassen hvor markedet skal være. Heldigvis har vi fått muligheten til å sete opp standene våre i kulturhuset om det skulle bli for dårlig vær.

Viser dere bilder av mobiletuiene jeg har sydd, og som skal få bli med på markedet. Forhåpentligvis skifter de eier i løpet av lørdagen :)




Men enda er det bare tirsdag, og jeg har enda noen kvelder forrand symaskinen før lørdagen. Det er bare å henge i...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelige mobiletui,heilt min smak,eg skulle vært i Lyngdal eg på markedet,hadde vært kanonkjekkt:)
Eg skal få svigermor til å kjøpe et mobiletui hos deg eg,må ha et:)
Fine tirsdag til deg!
Klem fra Lillian

Anonym sa...

Hyggelig at du ville bli med på giveawayen inne hos meg - da fikk jo jeg mulighetene til å besøke bloggen din også:) Så mye fint du lager - inspirerendes:)

Fine søndagen til deg