mandag, mai 07, 2012

Heldige meg




Går det ann og bli heldigere en mandagsmorgen? Opp trappen til kontoret kommer Jaija med et herlig duftende lys til meg som jeg har vunnet hos henne. Jeg har skrevet om lysene til Jaija tidligere. Dette er lys som hun lager selv i sitt lille lysverksted i Uddevalla i Sverige. Det finnes et utall farger og forskjellige dufter. Og bare la meg si min favoritt er warm cotton. Lyset brenner fint og dufter masse. Dette lyset skal få bli med hjem, men jeg har et her på kontoret også. Vil du se mere av lysene til Jaija kan du gå inn på siden hennes her Siden hun er en utflyttet sambygding er hun ganske ofte hjemme, og har som regel med seg en ladning lys. Helt nytt fra i dag er at du kan få kjøpt disse herlige lysene hos BaZaren i Lyngdal. Ellers begynner det å nærme seg Maifest og vårmarked i byen. Jeg var på stoff og stil på lørdag og fikk handlet innerputer og glidelåser, og selvfølgelig litt nytt stoff til flere puter.  Ønsker dere alle en flott uke :)

1 kommentar:

Bjørkli Søndre sa...

Det er enten eller med duftelys synes jeg. Enten dufter de fantastisk eller så er de veldig kvalmende. Så flott å få et tips om gode lys. Det skal jeg notere meg! :-)

Ønsker deg en strålende ny uke!