fredag, mai 04, 2012

God Helg



Innom i en rasende fart for å ønske dere alle en riktig god helg. Hva er vel mer lovende enn et bilde fra Robin Stubbert av en diger bukett syriner. Synes nesten at jeg kjenner den herlige duften av syrin. Det er sommer det!

Vi får besøk av Sessa i dag, skal hente henne i barnehagen. I morgen skal vi en tur på stoff og stil. Må handle litt mere inner puter og glidelåser. Greit å ha en plan for dagen med ei Prinsesse som våkner tidlig :) Så blir det vel en joggetur før det er klubb kveld med verdens beste jenter- guri jeg gleder meg :)

Har du lagt planer for helgen? Uansett håper jeg du koser deg, så blogges vi over helgen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nydeligt bilder,gleder meg til eg kan plukke inn syriner,herlige blomster:)
Ønske deg ei flotte helg!
Klem