onsdag, mai 02, 2012

Krakk i ny farge



Jeg fortalte i forgje uke om den nye spraymalingen jeg hadde kjøpt. I går, da vi hadde et nydelig vær på Sørlandet var det tid for å teste ut. Fargen var akkurat så kul som jeg så for meg. Den kommer desverre ikke så godt til sin rette på bildene, og det er kjempe dumt. Kanskje det hjelper om jeg tar bilder inne av den... Får prøve det en dag...


Krakken minner meg nesten om et digert sukkertøy, og er litt av et blikkfang der den står på trappa. Tenker at jeg skal finne en fin blomst å sette ved siden av. Kremt- så ser jeg at det er på høy tid at husveggen får seg en vårvask!



Ønsker deg en fantastisk dag :)




2 kommentarer:

Yvonne sa...

Så fint=) og så koselig du har det utenfor!

Anonym sa...

Så utrulig søt krakk,nydelig uteplass du har:)
Det er såå herligt med dette været,nyter det,me skal ha 4 årsdag i dag så at det blei så flott t er heilt fantastisk:)
Ønske deg ein fin dag!
Klem