søndag, oktober 25, 2009



Det er søndag kveld, og jeg har rigget meg til for trekning. 9 stk ville være med og jeg har fått assistanse fra mannen til trekningen. Listen med kommentarer fikk nr. Jeg tellte 18 lodd og ba mannen si et tall fra 1-18.

Vinneren ble nr 15 og det er kommentaren til Marilyn i Bestas Hus. Marilyn var en av de første bloggene jeg jeg ble kjent med her i blogglandia og ekstra morro var det jo at hun bor på samme sted som jeg.

Det har vært en koselig helg med besøk at Gullet. Men Gullet har en tendens til å være uthvilt etter natten mange timer før tanten har tenkt å stige ut av sengen. I dag våknet hun og var klar for en ny dag klokken 04.30 og med gammel tid ble jo det 03.30- skrekk og gru!!! Jeg fikk henne til å ligge en time lenger, men da var det nok syntes hun. Da var det bare å sette på "drømmehagen" så mens Àròra tittet på makka pakka og hinkel pinkel lå tante i halveis koma på sofaen...
Det er nok derfor at øynene til tante henger på fjerde knapphull og at hun snart er klar for senga. Håper dere alle får en super uke.

3 kommentarer:

MariMaja sa...

Grattis til Mailyn!!
Kan være tøft å være tante til tider;)
Natta da;)

Besta sa...

Helledussen, skal si jeg er heldig :)) Gleder meg til å se overraskelsen.
Det er ikke bare bare med småbarn og stilling av klokka, Espens jenter var også oppe gry tidlig i dag. På besøk hos besta kl 9 i dag:))
Ha en fin uke.
Klem fra Marilyn

Prinsesse Elin sa...

Hei hei
Måtte innom for å gi deg en søndags klem.
Klem fra Elin:)