søndag, oktober 11, 2009

Listing i høstferien...



Jeg har hatt noen fri dager fra jobb, for å få gjort noe her hjemme i kaoset! Så mens Mannen var på tur til Oslo tok kjerringa rev i seilene og satte igang med vindus listing!!! På forhånd hadde jeg hanket inn sag og annet nødvendig verktøy som kompressor og spikerpistol. Jeg har aldri listet på den ordntlige måten før- så dette ble en ny opplevelse. La meg si at det ble langt i fra perfekt, men til å være første gang så må jeg si at det ble heller ikke så aller værst, men takker og bukker for at noen har oppfunnet acryl!



(Et monster av en kompressor- men helledussen så greit verktøy. Spikringa gikk unna i en fart!)

Da Mannen kom hjem igjen på fredag var han ganske så imponert. I tillegg til å ha listet to kjøkkenvinduer, hadde jeg først malt vinduene og kjøkkenet. ( at jeg hadde klart å tømme ut et helt malingsspann over kjøkkengulvet trenger han jo ikke å vite...)
Lørdagen satte vi igang med listing i stua rundt et par vinduer og den nye stuedøra. Dette ble gjort som rundt de andre vinduene i stua- med treklosser øverst- ikke så imponerende, men, men.



5 kommentarer:

Laluna sa...

Oj, så flink du er da! Blir imponert over damer som kan ordne sånt selv! Til inspirasjon for andre.... Fin blogg!

Hege sa...

Stilige lister, syntes du var flink jeg:)
Jeg syntes det skal være litt dill med listene og elsker den varianten du har valgt..!
Ha en fortsatt fin søndag!
klem Hege

torleif ann karin sa...

Så flink du er, blir imponert av å høre slik jeg, som knapt nok maler småting selv. Ellers så får mannen ta seg av det.
Fine lister.
Ett nydelig hjem.

Klem Ann<3

ralfefarfars paradis sa...

jeg blir helt imponert over dine praktiske ferdigheter;) Jeg hadde vært kry som en hane hadde jeg prestert noe lignende..malingsspannet hadde jeg glatt oversett;)
Håper du har en fin dag!

MariMaja sa...

Så flink du er da!
Veldig bra;)