tirsdag, oktober 13, 2009

Tusen takk...


I Blogglandia finnes det mange herlige damer. Jeg vil gjerne si tusen-tusen takk til alle dere som er innom siden min. Ikke minst vil jeg takke de damene som er så søte og legger igjen kommentar jevnt og trutt. Jeg ble helt rørt av kommentarene deres på listingen min.
Jeg får dårlig samvittighet fordi at jeg ikke har vært særlig flink til å gjøre det samme hos dere i det siste. Jeg lover å komme sterkere tilbake utover høsten.

Tusen Tusen Takk kjære dere. Ta gjerne for dere i godtehyllen!

Ønsker du å bli kjent med noen herlige bloggedamer, vil jeg anbefale dere å stikke innom til

1 kommentar:

Hege sa...

Hei:)
Må jo legge igjen noen små kommentarer når du blogger om noe som interesserer, og det gjør du i grunn ganske ofte ;)
Ellers må jeg takk for at du ser på meg som en "herlig bloggdame", det var veldig koselig:)

Ha en fortsatt fin dag!

klem Hege