onsdag, oktober 21, 2009

Å hjelpes meg!

Hadde et kjempe problem som gjorde at jeg ble helt satt ut. Alt jeg prøvde å gjøre på bloggen kom opp i koder. Ikke særlig morro... Men så sendte jeg en mail til Jorid på bloggen
Noe på hjertet Hun er like hjelpsom alltid og problemet løste seg.

I morgen tidlig reiser jeg til Oslo på kurs, og heldigvis får jeg none timer i byen etterpå før flyet går hjem igjen. Har en hel liste over butikker jeg skal besøke. Øverst står Home & cottage og jeg ser virkelig frem til å besøke den butikken! Jeg har også planer om å finne premie i anledning 5000 besøk på bloggen, så dersom du ikke har deltatt enda kan du gjøre det i innlegget under.


Til helga skal vi ha Lille Àròra på besøk, det gleder vi oss til. Det er alt for lenge siden det lille Gullet var på besøk hos Tante og Onkel. Gjett om vi skal kose oss...


Ingen kommentarer: