lørdag, mai 23, 2009

Perfect Home Party

Som tidligere nevnt så hadde jeg Perfect Home party på onsdag. Hadde egentlig tenkt å ta litt flere bilder, men plutselig var klokka like før gjestene skulle komme og jeg var ikke ferdig på kjøkkenet. Nå er det ikke så ofte at jeg har party, så jeg synes det er gøy å stelle i stand, men jeg er desverre for ofte litt sent ute- plutselig er klokka så mye...
Det ble litt handel på meg også. Prøver å kopiere bildene fra siden til Perfect Home, men det var jammen meg ikke så lett. 

Disse lampene er nye, og utrolig nydelige. Jeg fikk solgt såpass mye at jeg kunne ta ut den største av lampene på halv pris. Jeg fikk også med meg ei lykt på halv pris. 
Tror jeg skal vise mere bilder når jeg får varene i hus og får stylet dem litt. Jeg har ikke verdens største stue, så det er ikke plass til allverdens med folk. Vi var ni stykker inkl. meg selv. Det er igrunnen passelig. Vi damer kan til tider være noen orntlige kakle høner. Det må jo diskuteres hvor lampen kan stå, og hvor nydelige den lysestaken ville ha vært på sjenken i spisestua- Hihi- men koselig er det.
I dag skal jeg bare kose meg. Kanskje ta en tur til byen på kafe. I kveld skal vi på bankett i forbindelse med Bridge NM. No offence men nå er ikke akkurat Bridge folket de mest kultiverte. De er veldig folkelige- så jeg tror ikke det blir så stivt som det kan høres ut til. Blir sikkert veldig morro. ( Hvor morro det blir- vises på formen i morgen!)
Ønsker dere alle en fortreffelig lørdag. Tuddilu Yvonne

2 kommentarer:

Lenemora sa...

Rålekker lampe!

Ha en fin helg!

Klem Lenemora

Frk. T sa...

Så spennende med home party!! De lampene var bare utrolig lekre!! En slik skulle jeg hatt, hadde jeg bare hatt plass.. Hmm..

Håper du har hatt en skjønn helg, kjære deg!

Klem Frk T