onsdag, mai 20, 2009

Peoner og Blåbærlyng


Det ble Peoner på meg i går, men ikke en stor bukett som jeg hadde sittet og drømt om. For den nette sum av 129,- fikk jeg med meg hjem tre hvite peoner. I ei krukke på trappa var det enda noen narcisser som fikk bli med i buketten sammen med et hav av blåbærlyng.

Denne benken står i ganga. Egentlig hadde jeg mest lyst på benken fra Riviera Maison, men så fant jeg denne på Jysk. Jeg har fikset litt på den ved å male på "Home sweet home" så har jeg skrudd på et sort håndtak på hver side- nå ligner den litte granne på den fra Riviera Maison...
Den skal etterhvert få nytt trekk på sitteputen, men inntil videre duger den som er på.
Ups! der stikker det jammen meg ut to fingre av hansken også gitt! Det er store gode kurver som rommer masse rot...

Nye dører i huset står høyt på listen, og jeg har planer om at de skal byttes ut i sommer. Jeg har i grunnen planer om mye som skal skje i sommer. Egentlig skulle jeg ønske at jeg kunne ha renovert hele huset og litt til, får se hvor langt pengene rekker...

Nå er det bare noen timer til så er det langhelg. Det skal bli deilig. Jeg begynner langhelgen med et Perfect Home Party i kveld. Jeg har så sinnsykt lyst på ei av de nye lampene, men synes nok at den er litt dyr. Da er det greit å ta et party, så kan en kjøpe lampa på halvpris- hihi. Håper bare at det kommer noen og at Trine får solgt litt. Hun pleier å ha med seg masse å vise frem og det har kommet en del nytt siden sist, så jeg gleder meg til å se. Dere får høre mere om partyet i morgen.
Tuddilu!






6 kommentarer:

Lenemora sa...

Hei :-)

Så fint det var her inne, da!
Den benken fra Jysk ble kjempefin - utrolig hvor mye noen skråstilte bokstaver kan gjøre!

Jeg tror jeg følger deg vider....ha en fin og avslappende lang-helg!

Klem fra Lenemora

Linda sa...

Så fine bilder fra gangen din!
Kjempe fin og kjekk benk fra Jysk!
Realt med oppbevaring...får jo aldri nok av det!
Ekstra fin ble den med skrift på!
Og Peoner er utrolig vakre!

Ønsker deg en deilig langhelg!

Klem fra Linda

Besta sa...

Peoner er bare helt lekre. Benken fra Jysk ble jo kjempe fin. Ha en fin helg.
Håper være bedrer seg ;)
Klem Marilyn

Frk. T sa...

Kjempefin benk, stilig med skrift!: ) Vet du, jeg ønsket meg også benken fra RM, men syntes igrunnen det er latterlig dyr.. Den er jo bare helt enkel med skrift og koster vel 7000,- husker jeg rett?! Vi gjorde det samme som deg, og kjøpte en billigere (på ikea) og malte bienvenu (velkommen på fransk) på den.. Veldig fornøyd!: )

Jeg har også kjøpt peoner idag, og fikk bare 5 stk for 129,-.. Vi har kanskje handlet på mestergrønn begge to? Ble litt stusselig der de stod alene i vasen, så kjøpte noen hvite selskapskamerater (liljer) : )

Ser du har skrevet mange koselige innlegg siden sist jeg var her, nå skal jeg titte litt mer før jeg hopper i loppekassa!=)

God klem til deg

Fru dyregod sa...

Peoner og blåbærlyng var en flott kombinasjon! Det har iallefall ikke jeg tenkt på før. Og benken var kjempekoselig. Vi som ikke er verken lottomillionærer eller andre millionærer får bruke fantasien!

Ingunn sa...

Så koselig blogg!

Ha en fin-fin dag.

Hilsen ingunn :)