tirsdag, mai 19, 2009

NM i Bridge



Egentlig føler jeg at det er på tide at jeg legger inn noen bilder fra heimen. Sannheten er at det har vært stille på den fronten i det siste. Ingen nye prosjekter på gang, og for å være helt ærlig så er ikke heimen særlig bloggifiserbar for tiden. Det er fri flyt av hybelkaniner og det som verre er! Noe av grunnen til dette er at livet for tiden dreier seg mye om NM uka i bridge som begynner på onsdag. Har ingen problemer med å innrømme at jeg begynner å bli dritt lei og skal være glad når den er ferdig og kan få tilbake mannen min. Jeg tror jeg har flere "bridge-enker " med meg på dette. Alt som ikke dreier seg om bridge har liksom blitt satt på hold for en stund. Men nå er det jammen meg nok!

Det er et stort arrangement og mye som skal klaffe. Det blir lagt ned en stor porsjon dugnad, og det er en iherdig gjeng. Om ikke det akkurat setter Lyngdal på verdenskartet, så er det positivt for den lille byen vår at det skjer noe her. Nå vet ikke jeg hvordan fasilitetene har vært på tidligere NM, men her i Lyngdal kan jeg si at de blir i verdensklasse, med en betjening på hotellet som kommer til å stå på pinne for enhver. Og jeg tror oppriktig at de som deltar vil få en god opplevelse. Bildet over er fra den nye fløyen av Rosfjord Strandhotell som er vert for arrangementet. Bildet under er fra et av de nye rommene, som alle er lyse og trivelige. De aller fleste har veranda med utsikt mot sjøen.



Etter jobb i dag, tror jeg jammen meg at jeg vil gå på blomsterbutikken og se om de har peoner. Kunne ha tenkt meg en stor bukett på stuebordet. Jeg skal forresten ha Perfect Home Party i morgen. Det betyr at jeg må hjem å shine, mulig det kan bli et par bilder også da. Best å få tatt dem mens hjemmet er representabelt og bloggifiserbart. Håper dere alle får en fin uke, for mange blir det vel langhelg, så vi får håpe at også solen står oss bi.
Tuddilu!




1 kommentar:

Japsee sa...

Hei hei!

Sånn blir det noen ganger, at ting bare flyter.
Hotellet så jo flott ut, det er ikke alle hoteller som er lyse og trivelige. Flere jeg har ligget på holder fortsatt den skjønne 70talls stilen:P

Oi Perfect Home party, jeg har hatt lyst til å dratt på det. Me jeg hører så mange si at det er s dyrt, og at det egentlig ikke er så mye fint. Men det kan vel du frtelle meg etter i morgen.

Håper du koser deg med resten av dagen:)
Klem fra meg