fredag, mai 08, 2009

Greengate

Tingene fra Greengate er bare herlige, men jeg synes de er aller finest når de står dekket og stasjet i butikken. Det finnes så mye forskjellig. Mye av det kan jo blandes og kombineres, men hos meg blir det fort for mye og da ser det jo bare rotete ut. Jeg synes at det nye serviset Ingrid er kjempe fint, og kunne nok godt ha hatt det i kjøkkenskapene mine. Nå om sommeren er jeg veldig betatt av det lyseblå stripete Juliet og Lilly White.





Nå tror kanskje du at jeg har skapene mine fulle av greengate, men saken er den at det eneste jeg har er 6 stripede latte kopper, som det desverre nok aldri har blitt drukket latte av. Heldigvis går det ann å ha pepsi max i dem også, så når det er klubb blir de tatt frem. Jeg synes de har en sånn nydelig farge. De har brune og lyseblå tynne striper. Jeg tror nok at de har gått ut av produksjon, for jeg har ikke sett dem i butikken på veldig lenge.



Det som er med tingene fra Greengate, er at alle kolleksjonene har en sjarm. På hver sin måte er alt fint, selv om jeg kanskje ikke ser for meg rødprikkete kopper i skapene mine, så synes jeg de er sjarmerenede.


Men nå er det snart helg igjen, jenter. Mannen er en ivrig bridge spiller og i kveld skal han øve til NM i bridge som skal arrangeres her i Lyngdal senere i måneden. Spørs om ikke jeg må ned å se litt. Ønsker dere alle en riktig god helg.

Tuddilu



3 kommentarer:

Besta sa...

Jeg er ganske enig med deg ang greengate. Ser så fristende ut i butikken men...
jeg har kun 6 latte kopper (brune med prikker)
og 6 matchende tallerken. Skulle gjerne supplert med noe mer men syntes det blir så rotete å blande.
Ha en fin helg.
Klem Marilyn

Japsee sa...

Hei hei!

Jeg har faktsik vært ute og kjøpt green gate idag:) Jeg elsker green gate og syntes det er en fryd å dekke med dem. Men smaken er som baken, og godt er det.

Håper du får en flott helg.

Frk. T sa...

Enig med deg, GG har -veldig- mye lekkert, selv har jeg ingenting derfor.. Men tror nok kanskje det kommer noe etterhvert:D Jeg sparer på flere forskjellige serviser; spode, menu, lillann svendsrud, og serviser er ikke akkurat noe som tar liten plass.. Dessverre! Men en liten GG skål eller en liten duk skal jeg nok finne plass til en vakker dag!:D

Ønsker deg en flott uke,

Klem fra meg

PS: Så flott rokokko-stolen din ble!!! Nydelig!