onsdag, november 21, 2012

Mine Stjerner hos Stella Shop



Jeg er så umåtelig kry! For en tid tilbake fikk jeg spørsmål fra jentene bak Stella shop, om jeg hadde lyst til å lage stjerner de kunne selge i butikken.  Om jeg kunne? Tror jeg flydde hjem den dagen. Tenk at jeg skulle få ha noe jeg har laget i butikk- Forunderlig rett og slett.


Stella Shop er en ny butikk i Lyngdal. En nisjebutikk hvor du finner ting, klær og sko som ikke du finner alle andre steder. Butikken er utrolig smakfull. Jeg kan huske godt hvordan dette lokalet så ut før i tiden. Men la meg si at etter at Vibeke fikk brukt tryllestaven der inne ble det ikke til og kjenne igjen. Har du ikke vært der enda, vil jeg virkelig anbefale deg en tur innom til de super hyggelige jentene Silje og Vibeke. Stella shop er også på facebook. Og i morgen er det kundekveld. Stikk innom på facebook og bli venn med Stella shop da vel :)

Så var det stjernene da. De er alle hvite og så har jeg trykket med stempel forskjellige ord som feks. snø, hope, x mas, star, glæde og with love. Stjernene koster 39 kroner.

Akkurat nå tror jeg det ligger tykt utenpå meg hvor mye jeg gleder meg til turen til New York. Fredag nærmer seg med stomskritt og jeg kan bare si: Jeg gleder meg hur mycket som helst :)
Du får garantert høre om turen når jeg er tilbake. I mellomtiden må du bare ha det riktig godt :)

4 kommentarer:

Jøsses... sa...

Så stilige de var!!
Og så kjekt å få slike forespørsler ;o)

Har ikke fått vært der enda... ikke alltid like lett å komme seg innom slike butikker med 3 små på slep...

Fin tur!

Anonym sa...

Du er nå så utrulig skjønn,så utrulig gøy å få lage stjerner til fineste butikken i by'n,du er jo knallflink og sånne stjerner er så fine:)hehe du skulle sett den stjerna eg laga av bjørkekvister,hjelpe meg den blei kan du sei rar...håper ingen kommenterer den:)
Kjøpte meg noko småtteri på Stella shop,kunne tenkt meg sån stor stjerne for dei var lekre,den minste kosta jo 499 så det blei ikkje noken av dei,men butikken var unik!

Kan tenke meg det lyser NY av deg,hehe,herlighet det er jo ikkje lenge til!
God tur og kjøp masse fint!
Klem fra Lillian

Two sa...

Flotte stjerner! Lurer på om du bruker stansemaskin og kvar du evt får kjøpt slikt utstyr. Jobber i barnehage så dette kunne være nyttig til bruk der.

Vårt Hus sa...

Two; stjernene lager jeg av Fimo leire. Bruksanvisning står på pakken. Jeg bruker ikke stanse men en enkel pepperkakeform :)