fredag, november 16, 2012

Peace & Biscotti



Biscotti er en favoritt i huset vårt. Det blir ikke laget alt for ofte, for det er jo ikke akkurat kalorifritt, og har en først begynt på dem, er det vanskelig å stoppe. Jeg mistenker at mannen var oppe en tur i natt og forsynte seg fra boksen...


Har fått dilla på bilder og dikt inneramma i sorte rammer. Her har jeg laget et på egenhånd med et peacemerke i paljetter. Foreløpig står det på skapet, men får se etterhvert om jeg skal henge alle de sorte rammene på en vegg. Det er noe som må grubles litt på :)



Jeg må bare få sagt at fredag om en uke, sitter jeg på flyet til New York. Jeg gleder meg så ufattelig. Handlelista begynner å bli lang... Say no more...



3 kommentarer:

Flisan sa...

Så fint! likte peace bildet ditt.
Gøy å lage ting selv.
Nå er det snart helg! nyt den
klem

Anonym sa...

Skjønne Yvonne,hihi synest eg ser mannen med hode nede i fryseren på jakt etter noko godt,godt han ikkje blei tatt på fersken av deg,hihi:))
Trur aldri eg har smakt biscotti,lever på sjokolade eg men sikkert veldig godt:)ein sån 200 grams åleine til dagen,har et alvorlig problem med at eg må ha den sjokoladen kvar dag....;)
Fine bilde du har laga flinke du!fineste lysestaken og.

Ei kjempefine helg til deg!
Klem fra Lillian

Jøsses... sa...

mmm... klokken er passert midnatt her og jeg kjenner at jeg er også sulten ;o)
NY du... skulle jeg dit, så hadde jeg hatt en så lang handleliste at jeg måtte hatt den i egen koffert!
Viktig med stort shoppingbudsjett!!

Kos deg masse på tur!

Ps, jeg har ikke tenkt meg på noen julemesser annet enn for å handle selv ;o)Får vente til våren :o)