fredag, november 02, 2012

Føråpning hos LIVING



Noen ganger dukker der opp en fordel med å være blogger :) For en stund siden ble jeg invitert til å delta på bloggtreff/føråpning til LIVING som endelig kommer til mine kanter av landet. Kristiansand er en time unna, men det er veldig mye nærmere enn Sandnes.


Butikken var imponerende flott. Vi ble ønsket velkommen med Champagne, farris og mozell samt kanapeer. Så ble vi vist rundt i møbelavdelingen som var delt opp etter avdelinger som moderne, klassisk, landlig og ikke minst det nyeste hos LIVING nemlig BOCONSEPT. Enkelt sagt; jeg kunne ha flyttet rett inn :)

 
Etter rundturen fikk vi alle hver sin goodiebag- og la meg si, jeg har aldri før fått en så tung goodiebag. Der var så mye fint at jeg ble nesten rørt da jeg plukket det opp. Burde ha vist dere innholdet, men har ikke fått tatt bilder enda.
Endelig slapp vi løs i interiøravdelingen, og med gode priser var det mye som fristet. Det ble mange runder før en tuslet mot kassa. I etterkant er der ting jeg angrer på at jeg ikke kjøpte, og da er det fint at det ikke er for langt å kjøre tilbake.
 


Gjestene som kom etter oss skulle få kake- heldigrisene :)
Like kult som selve føråpningen var å treffe andre bloggere på sørlandet. Plutselig fikk man et ansikt på blogger en følger og leser. Jeg håper ikke det blir siste gang jeg treffer disse jentene.





5 kommentarer:

Minmill sa...

Håper heller ikke det blir siste gangen. Bodil Bo-dilla prøver å få til et bloggtreff. Gøy å se dine bilder fra bloggtreffet. En fortsatt fin dag til deg.

My home is my Castle sa...

Kjempekos å treffe deg igjen Yvonne :) Jeg fikk nesten hakeslepp av goodiebagen. Såå mye fint :))

Ha en fin kveld
Klem,Kari

Anonym sa...

Så heldige du er som fekk vært på et slik treff,synest dei goodie bagene er så flotte,eg har aldri vært på et stort bloggtreff,alt er liksom så langt unna,jaja kommer vel ein dag:)
Kanskje me dukker opp i Lyngdal på torsdag og er til søndag så visst du vil treffes så hadde det vært veldig kjekkt:))gir ein lyd eg:))
God helg til deg!
Klem fra Lillian

Jøsses... sa...

Ja, det så ut som en vel anvendt dag!!
Kjekt å få Living litt nermere ja!

Finfin helg!

Ninni sa...

Ja, koselig å treffes! Satser på at det ikke blir så lenge til neste gang:)

Klem Ninni