onsdag, juni 01, 2011

Fristelse vik fra meg

-Eller bare kom å sett deg godt til rette sammen med meg i sofaen!

Har du smakt Ben & Jerry iskrem? Den var for ikke altfor mange år siden forebeholdt amerikanerne. Da lillesøster bodde på Island hadde de den der, og endelig har den kommet til Lyngdal. Mmm sier jeg bare! Cookie dough er min favoritt, men det er enda mange sorter jeg ikke har smakt.


Det nærmer seg kurs med Manuela. Var det noen som fikk med seg da hun var på God morgen Norge på TV2 på fredag? Hun er jo bare herlig den dama og jeg gleder meg så utrolig til hun kommer og skal lære oss å lage cupcakes.

Jeg har fått noen henvendelser angående kurset. Det vil bli kjørt et eller to kurs avhengig av hvor mange som melder seg på. Kursene til Manuela pleier å være fulle tre dager etter at hun har lagt det ut på bloggen sin og facebook, så det er lurt å være tidlig ute.


Jeg lover å komme tilbake med mere informasjon, så fort jeg vet mere. Det jeg kan si helt sikkert er at kurset vil bli holdt på byens beste hotell; Rosfjord strandhotell
Det blir kurs 23-24 juni.



Jeg har funnet frem boken fra "The hummingbird bakery" og det er ingen overdrivelse at dette bakeriet kan det med kaker. Det er masse oppskrifter på cupcakes, høye, flotte kaker, brownies og masse kaloribomber. Hørte jeg bikinisesong like rundt hjørnet?

Nåvel, tenker jeg. Det kan jo ikke skadet og legge en plan for høsten i det minste...






3 kommentarer:

Janne sa...

Mmmm...den isen er bare fantastisk god:-)) Ha en flott pinsehelg med masse is:-)))

Klem fra Janne

Anonym sa...

Heia :)
Takk for sist :)

Nå lurer jeg veldig på hva som skjer i livet ditt .... Det er jo altså 11 dager uten nye innlegg på bloggen din.... WTF?????


Stor klem fra meg i Lia <3

Tiril sa...

Takk for koselig hilsen, mmm is er min yngling, men fortiden prøver jeg og leve sukkerfritt, best for cellene og ikke fore med sukker.
klem